logo
آسترو مارکت
آسترو مارکت

جیمیل جدید چه قابلیت‌هایی دارد؟

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی جدید جیمیل معرفی شد. در این نسخه، شاهد بازطراحی کامل رابط کاربری هستیم و در این رابط کاربری جدید، تعداد رنگ‌ها بیشتر و آیکون‌ها جذاب‌تر شده‌اند. علی‌رغم اعمال این تغییرات، این ظاهر جدید همچنان همان ترکیب‌بندی همیشگی را به یاد می‌آورد، ترکیب‌بندی‌ای که در آن پوشه‌ها و مخاطبین در سمت چپ جای گرفته‌اند و ایمیل‌ها در مرکز تعبیه شده‌اند. بنابراین، استفاده از جیمیل جدید به‌راحتی نسخه‌ی قبلی است، با این تفاوت که در نسخه‌ی جدید، شاهد امکانات و قابلیت‌های جذاب بیشتری هستیم.
در ادامه، به معرفی بهترین قابلیت‌های و خصوصیات جیمیل جدید می‌پردازیم. همانند تمام به‌روزرسانی‌های گوگل، این طراحی جدید هم کم‌کم به دست تمام کاربران این سرویس می‌رسد. اگر مشتاق به استفاده از جیمیل جدید هستید، در صفحه‌ی اصلی جیمیل خود بر آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و گزینه‌ی Try the new Gmail را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این به‌روزرسانی در حال ارائه به تمام کاربران است و به همین خاطر شاید نتوانید این گزینه را مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین و چشم‌گیرترین تغییرات در جیمیل جدید، نحوه‌ی نمایش پیوست‌های ایمیل‌ها است. در این نسخه‌ی جدید، اگر کاربران حالت نمایش «پیش‌فرض» (Default) را انتخاب کرده باشند، برای دانلود یا مشاهده‌ی پیوست دیگر نیازی به باز کردن ایمیل ندارند. البته در حالت‌های نمایش compact و comfortable چنین قابلیتی مشاهده نمی‌شود. در این قابلیت‌ها مانند طراحی قدیمی جیمیل، تنها می‌توانیم آیکون گیره‌ی کاغذ را در ایمیل‌های حاوی پیوست مشاهده کنیم.
چنین تغییری بسیار مثمر ثمر است و احتمالا بسیاری از کاربران حالت نمایش پیش‌فرض را انتخاب خواهند کرد. از آنجایی که مشاهده‌ی پیوست‌ها به کار ساده‌تری بدل شده، در جیمیل جدید به‌راحتی می‌توانیم پیوست‌های موردنظرمان را پیدا کنیم. البته افرادی که همواره تعداد بسیار زیادی ایمیل دریافت می‌کنند، احتمالا حالت‌های نمایش متراکم‌تر را بیشتر می‌پسندند. اگر نشان‌گر ماوس خود را بر یک ایمیل نگه دارید، در سمت راست آن می‌توانید ۴ دکمه‌ی قابل کلیک را مشاهده کنید. این دکمه‌ها به ترتیب برای آرشیو کردن، پاک کردن، تبدیل ایمیل به خوانده نشده و به تعویق انداختن نمایش ایمیل (Snooze) هستند. حالت Snooze به شما اجازه می‌دهد که نمایش ایمیل موردنظرتان را تا تاریخ مشخصی به تعویق بیندازید. بعد از کلیک بر این دکمه، تاریخ موردنظرتان را مشخص کنید و با این کار ایمیل مذکور از «اینباکس» (inbox) ناپدید می‌شود و در تاریخ مقرر دوباره پدیدار می‌شود. همچنین در سمت چپ هم می‌توانید قسمت Snooze را مشاهده کنید که با کلیک بر آن، می‌توانید تمام ایمیل‌های این‌چنینی را مشاهده کنید.

 

 

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی جدید جیمیل معرفی شد. در این نسخه، شاهد بازطراحی کامل رابط کاربری هستیم و در این رابط کاربری جدید، تعداد رنگ‌ها بیشتر و آیکون‌ها جذاب‌تر شده‌اند. علی‌رغم اعمال این تغییرات، این ظاهر جدید همچنان همان ترکیب‌بندی همیشگی را به یاد می‌آورد، ترکیب‌بندی‌ای که در آن پوشه‌ها و مخاطبین در سمت چپ جای گرفته‌اند و ایمیل‌ها در مرکز تعبیه شده‌اند. بنابراین، استفاده از جیمیل جدید به‌راحتی نسخه‌ی قبلی است، با این تفاوت که در نسخه‌ی جدید، شاهد امکانات و قابلیت‌های جذاب بیشتری هستیم.
در ادامه، به معرفی بهترین قابلیت‌های و خصوصیات جیمیل جدید می‌پردازیم. همانند تمام به‌روزرسانی‌های گوگل، این طراحی جدید هم کم‌کم به دست تمام کاربران این سرویس می‌رسد. اگر مشتاق به استفاده از جیمیل جدید هستید، در صفحه‌ی اصلی جیمیل خود بر آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و گزینه‌ی Try the new Gmail را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این به‌روزرسانی در حال ارائه به تمام کاربران است و به همین خاطر شاید نتوانید این گزینه را مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین و چشم‌گیرترین تغییرات در جیمیل جدید، نحوه‌ی نمایش پیوست‌های ایمیل‌ها است. در این نسخه‌ی جدید، اگر کاربران حالت نمایش «پیش‌فرض» (Default) را انتخاب کرده باشند، برای دانلود یا مشاهده‌ی پیوست دیگر نیازی به باز کردن ایمیل ندارند. البته در حالت‌های نمایش compact و comfortable چنین قابلیتی مشاهده نمی‌شود. در این قابلیت‌ها مانند طراحی قدیمی جیمیل، تنها می‌توانیم آیکون گیره‌ی کاغذ را در ایمیل‌های حاوی پیوست مشاهده کنیم.
چنین تغییری بسیار مثمر ثمر است و احتمالا بسیاری از کاربران حالت نمایش پیش‌فرض را انتخاب خواهند کرد. از آنجایی که مشاهده‌ی پیوست‌ها به کار ساده‌تری بدل شده، در جیمیل جدید به‌راحتی می‌توانیم پیوست‌های موردنظرمان را پیدا کنیم. البته افرادی که همواره تعداد بسیار زیادی ایمیل دریافت می‌کنند، احتمالا حالت‌های نمایش متراکم‌تر را بیشتر می‌پسندند. اگر نشان‌گر ماوس خود را بر یک ایمیل نگه دارید، در سمت راست آن می‌توانید ۴ دکمه‌ی قابل کلیک را مشاهده کنید. این دکمه‌ها به ترتیب برای آرشیو کردن، پاک کردن، تبدیل ایمیل به خوانده نشده و به تعویق انداختن نمایش ایمیل (Snooze) هستند. حالت Snooze به شما اجازه می‌دهد که نمایش ایمیل موردنظرتان را تا تاریخ مشخصی به تعویق بیندازید. بعد از کلیک بر این دکمه، تاریخ موردنظرتان را مشخص کنید و با این کار ایمیل مذکور از «اینباکس» (inbox) ناپدید می‌شود و در تاریخ مقرر دوباره پدیدار می‌شود. همچنین در سمت چپ هم می‌توانید قسمت Snooze را مشاهده کنید که با کلیک بر آن، می‌توانید تمام ایمیل‌های این‌چنینی را مشاهده کنید.

 

 

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی جدید جیمیل معرفی شد. در این نسخه، شاهد بازطراحی کامل رابط کاربری هستیم و در این رابط کاربری جدید، تعداد رنگ‌ها بیشتر و آیکون‌ها جذاب‌تر شده‌اند. علی‌رغم اعمال این تغییرات، این ظاهر جدید همچنان همان ترکیب‌بندی همیشگی را به یاد می‌آورد، ترکیب‌بندی‌ای که در آن پوشه‌ها و مخاطبین در سمت چپ جای گرفته‌اند و ایمیل‌ها در مرکز تعبیه شده‌اند. بنابراین، استفاده از جیمیل جدید به‌راحتی نسخه‌ی قبلی است، با این تفاوت که در نسخه‌ی جدید، شاهد امکانات و قابلیت‌های جذاب بیشتری هستیم.
در ادامه، به معرفی بهترین قابلیت‌های و خصوصیات جیمیل جدید می‌پردازیم. همانند تمام به‌روزرسانی‌های گوگل، این طراحی جدید هم کم‌کم به دست تمام کاربران این سرویس می‌رسد. اگر مشتاق به استفاده از جیمیل جدید هستید، در صفحه‌ی اصلی جیمیل خود بر آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و گزینه‌ی Try the new Gmail را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این به‌روزرسانی در حال ارائه به تمام کاربران است و به همین خاطر شاید نتوانید این گزینه را مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین و چشم‌گیرترین تغییرات در جیمیل جدید، نحوه‌ی نمایش پیوست‌های ایمیل‌ها است. در این نسخه‌ی جدید، اگر کاربران حالت نمایش «پیش‌فرض» (Default) را انتخاب کرده باشند، برای دانلود یا مشاهده‌ی پیوست دیگر نیازی به باز کردن ایمیل ندارند. البته در حالت‌های نمایش compact و comfortable چنین قابلیتی مشاهده نمی‌شود. در این قابلیت‌ها مانند طراحی قدیمی جیمیل، تنها می‌توانیم آیکون گیره‌ی کاغذ را در ایمیل‌های حاوی پیوست مشاهده کنیم.
چنین تغییری بسیار مثمر ثمر است و احتمالا بسیاری از کاربران حالت نمایش پیش‌فرض را انتخاب خواهند کرد. از آنجایی که مشاهده‌ی پیوست‌ها به کار ساده‌تری بدل شده، در جیمیل جدید به‌راحتی می‌توانیم پیوست‌های موردنظرمان را پیدا کنیم. البته افرادی که همواره تعداد بسیار زیادی ایمیل دریافت می‌کنند، احتمالا حالت‌های نمایش متراکم‌تر را بیشتر می‌پسندند. اگر نشان‌گر ماوس خود را بر یک ایمیل نگه دارید، در سمت راست آن می‌توانید ۴ دکمه‌ی قابل کلیک را مشاهده کنید. این دکمه‌ها به ترتیب برای آرشیو کردن، پاک کردن، تبدیل ایمیل به خوانده نشده و به تعویق انداختن نمایش ایمیل (Snooze) هستند. حالت Snooze به شما اجازه می‌دهد که نمایش ایمیل موردنظرتان را تا تاریخ مشخصی به تعویق بیندازید. بعد از کلیک بر این دکمه، تاریخ موردنظرتان را مشخص کنید و با این کار ایمیل مذکور از «اینباکس» (inbox) ناپدید می‌شود و در تاریخ مقرر دوباره پدیدار می‌شود. همچنین در سمت چپ هم می‌توانید قسمت Snooze را مشاهده کنید که با کلیک بر آن، می‌توانید تمام ایمیل‌های این‌چنینی را مشاهده کنید.
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی جدید جیمیل معرفی شد. در این نسخه، شاهد بازطراحی کامل رابط کاربری هستیم و در این رابط کاربری جدید، تعداد رنگ‌ها بیشتر و آیکون‌ها جذاب‌تر شده‌اند. علی‌رغم اعمال این تغییرات، این ظاهر جدید همچنان همان ترکیب‌بندی همیشگی را به یاد می‌آورد، ترکیب‌بندی‌ای که در آن پوشه‌ها و مخاطبین در سمت چپ جای گرفته‌اند و ایمیل‌ها در مرکز تعبیه شده‌اند. بنابراین، استفاده از جیمیل جدید به‌راحتی نسخه‌ی قبلی است، با این تفاوت که در نسخه‌ی جدید، شاهد امکانات و قابلیت‌های جذاب بیشتری هستیم.
در ادامه، به معرفی بهترین قابلیت‌های و خصوصیات جیمیل جدید می‌پردازیم. همانند تمام به‌روزرسانی‌های گوگل، این طراحی جدید هم کم‌کم به دست تمام کاربران این سرویس می‌رسد. اگر مشتاق به استفاده از جیمیل جدید هستید، در صفحه‌ی اصلی جیمیل خود بر آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و گزینه‌ی Try the new Gmail را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این به‌روزرسانی در حال ارائه به تمام کاربران است و به همین خاطر شاید نتوانید این گزینه را مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین و چشم‌گیرترین تغییرات در جیمیل جدید، نحوه‌ی نمایش پیوست‌های ایمیل‌ها است. در این نسخه‌ی جدید، اگر کاربران حالت نمایش «پیش‌فرض» (Default) را انتخاب کرده باشند، برای دانلود یا مشاهده‌ی پیوست دیگر نیازی به باز کردن ایمیل ندارند. البته در حالت‌های نمایش compact و comfortable چنین قابلیتی مشاهده نمی‌شود. در این قابلیت‌ها مانند طراحی قدیمی جیمیل، تنها می‌توانیم آیکون گیره‌ی کاغذ را در ایمیل‌های حاوی پیوست مشاهده کنیم.
چنین تغییری بسیار مثمر ثمر است و احتمالا بسیاری از کاربران حالت نمایش پیش‌فرض را انتخاب خواهند کرد. از آنجایی که مشاهده‌ی پیوست‌ها به کار ساده‌تری بدل شده، در جیمیل جدید به‌راحتی می‌توانیم پیوست‌های موردنظرمان را پیدا کنیم. البته افرادی که همواره تعداد بسیار زیادی ایمیل دریافت می‌کنند، احتمالا حالت‌های نمایش متراکم‌تر را بیشتر می‌پسندند. اگر نشان‌گر ماوس خود را بر یک ایمیل نگه دارید، در سمت راست آن می‌توانید ۴ دکمه‌ی قابل کلیک را مشاهده کنید. این دکمه‌ها به ترتیب برای آرشیو کردن، پاک کردن، تبدیل ایمیل به خوانده نشده و به تعویق انداختن نمایش ایمیل (Snooze) هستند. حالت Snooze به شما اجازه می‌دهد که نمایش ایمیل موردنظرتان را تا تاریخ مشخصی به تعویق بیندازید. بعد از کلیک بر این دکمه، تاریخ موردنظرتان را مشخص کنید و با این کار ایمیل مذکور از «اینباکس» (inbox) ناپدید می‌شود و در تاریخ مقرر دوباره پدیدار می‌شود. همچنین در سمت چپ هم می‌توانید قسمت Snooze را مشاهده کنید که با کلیک بر آن، می‌توانید تمام ایمیل‌های این‌چنینی را مشاهده کنید.
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی جدید جیمیل معرفی شد. در این نسخه، شاهد بازطراحی کامل رابط کاربری هستیم و در این رابط کاربری جدید، تعداد رنگ‌ها بیشتر و آیکون‌ها جذاب‌تر شده‌اند. علی‌رغم اعمال این تغییرات، این ظاهر جدید همچنان همان ترکیب‌بندی همیشگی را به یاد می‌آورد، ترکیب‌بندی‌ای که در آن پوشه‌ها و مخاطبین در سمت چپ جای گرفته‌اند و ایمیل‌ها در مرکز تعبیه شده‌اند. بنابراین، استفاده از جیمیل جدید به‌راحتی نسخه‌ی قبلی است، با این تفاوت که در نسخه‌ی جدید، شاهد امکانات و قابلیت‌های جذاب بیشتری هستیم.
در ادامه، به معرفی بهترین قابلیت‌های و خصوصیات جیمیل جدید می‌پردازیم. همانند تمام به‌روزرسانی‌های گوگل، این طراحی جدید هم کم‌کم به دست تمام کاربران این سرویس می‌رسد. اگر مشتاق به استفاده از جیمیل جدید هستید، در صفحه‌ی اصلی جیمیل خود بر آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و گزینه‌ی Try the new Gmail را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این به‌روزرسانی در حال ارائه به تمام کاربران است و به همین خاطر شاید نتوانید این گزینه را مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین و چشم‌گیرترین تغییرات در جیمیل جدید، نحوه‌ی نمایش پیوست‌های ایمیل‌ها است. در این نسخه‌ی جدید، اگر کاربران حالت نمایش «پیش‌فرض» (Default) را انتخاب کرده باشند، برای دانلود یا مشاهده‌ی پیوست دیگر نیازی به باز کردن ایمیل ندارند. البته در حالت‌های نمایش compact و comfortable چنین قابلیتی مشاهده نمی‌شود. در این قابلیت‌ها مانند طراحی قدیمی جیمیل، تنها می‌توانیم آیکون گیره‌ی کاغذ را در ایمیل‌های حاوی پیوست مشاهده کنیم.
چنین تغییری بسیار مثمر ثمر است و احتمالا بسیاری از کاربران حالت نمایش پیش‌فرض را انتخاب خواهند کرد. از آنجایی که مشاهده‌ی پیوست‌ها به کار ساده‌تری بدل شده، در جیمیل جدید به‌راحتی می‌توانیم پیوست‌های موردنظرمان را پیدا کنیم. البته افرادی که همواره تعداد بسیار زیادی ایمیل دریافت می‌کنند، احتمالا حالت‌های نمایش متراکم‌تر را بیشتر می‌پسندند. اگر نشان‌گر ماوس خود را بر یک ایمیل نگه دارید، در سمت راست آن می‌توانید ۴ دکمه‌ی قابل کلیک را مشاهده کنید. این دکمه‌ها به ترتیب برای آرشیو کردن، پاک کردن، تبدیل ایمیل به خوانده نشده و به تعویق انداختن نمایش ایمیل (Snooze) هستند. حالت Snooze به شما اجازه می‌دهد که نمایش ایمیل موردنظرتان را تا تاریخ مشخصی به تعویق بیندازید. بعد از کلیک بر این دکمه، تاریخ موردنظرتان را مشخص کنید و با این کار ایمیل مذکور از «اینباکس» (inbox) ناپدید می‌شود و در تاریخ مقرر دوباره پدیدار می‌شود. همچنین در سمت چپ هم می‌توانید قسمت Snooze را مشاهده کنید که با کلیک بر آن، می‌توانید تمام ایمیل‌های این‌چنینی را مشاهده کنید.
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی جدید جیمیل معرفی شد. در این نسخه، شاهد بازطراحی کامل رابط کاربری هستیم و در این رابط کاربری جدید، تعداد رنگ‌ها بیشتر و آیکون‌ها جذاب‌تر شده‌اند. علی‌رغم اعمال این تغییرات، این ظاهر جدید همچنان همان ترکیب‌بندی همیشگی را به یاد می‌آورد، ترکیب‌بندی‌ای که در آن پوشه‌ها و مخاطبین در سمت چپ جای گرفته‌اند و ایمیل‌ها در مرکز تعبیه شده‌اند. بنابراین، استفاده از جیمیل جدید به‌راحتی نسخه‌ی قبلی است، با این تفاوت که در نسخه‌ی جدید، شاهد امکانات و قابلیت‌های جذاب بیشتری هستیم.
در ادامه، به معرفی بهترین قابلیت‌های و خصوصیات جیمیل جدید می‌پردازیم. همانند تمام به‌روزرسانی‌های گوگل، این طراحی جدید هم کم‌کم به دست تمام کاربران این سرویس می‌رسد. اگر مشتاق به استفاده از جیمیل جدید هستید، در صفحه‌ی اصلی جیمیل خود بر آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و گزینه‌ی Try the new Gmail را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این به‌روزرسانی در حال ارائه به تمام کاربران است و به همین خاطر شاید نتوانید این گزینه را مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین و چشم‌گیرترین تغییرات در جیمیل جدید، نحوه‌ی نمایش پیوست‌های ایمیل‌ها است. در این نسخه‌ی جدید، اگر کاربران حالت نمایش «پیش‌فرض» (Default) را انتخاب کرده باشند، برای دانلود یا مشاهده‌ی پیوست دیگر نیازی به باز کردن ایمیل ندارند. البته در حالت‌های نمایش compact و comfortable چنین قابلیتی مشاهده نمی‌شود. در این قابلیت‌ها مانند طراحی قدیمی جیمیل، تنها می‌توانیم آیکون گیره‌ی کاغذ را در ایمیل‌های حاوی پیوست مشاهده کنیم.
چنین تغییری بسیار مثمر ثمر است و احتمالا بسیاری از کاربران حالت نمایش پیش‌فرض را انتخاب خواهند کرد. از آنجایی که مشاهده‌ی پیوست‌ها به کار ساده‌تری بدل شده، در جیمیل جدید به‌راحتی می‌توانیم پیوست‌های موردنظرمان را پیدا کنیم. البته افرادی که همواره تعداد بسیار زیادی ایمیل دریافت می‌کنند، احتمالا حالت‌های نمایش متراکم‌تر را بیشتر می‌پسندند. اگر نشان‌گر ماوس خود را بر یک ایمیل نگه دارید، در سمت راست آن می‌توانید ۴ دکمه‌ی قابل کلیک را مشاهده کنید. این دکمه‌ها به ترتیب برای آرشیو کردن، پاک کردن، تبدیل ایمیل به خوانده نشده و به تعویق انداختن نمایش ایمیل (Snooze) هستند. حالت Snooze به شما اجازه می‌دهد که نمایش ایمیل موردنظرتان را تا تاریخ مشخصی به تعویق بیندازید. بعد از کلیک بر این دکمه، تاریخ موردنظرتان را مشخص کنید و با این کار ایمیل مذکور از «اینباکس» (inbox) ناپدید می‌شود و در تاریخ مقرر دوباره پدیدار می‌شود. همچنین در سمت چپ هم می‌توانید قسمت Snooze را مشاهده کنید که با کلیک بر آن، می‌توانید تمام ایمیل‌های این‌چنینی را مشاهده کنید.
دیدگاه‌ها (۳)

*
*

    admin پاسخ

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    کاربر دمو پاسخ

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

      admin پاسخ

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.